Noriu matyti šį puslapį pirmą
www.danskebank.lt - Kodėl bankas klausia
Verslui Kasdienės paslaugos Kodėl bankas klausia
Kodėl bankas klausia
Siekiame būti patikimu ir atsakingu partneriu, ir savo klientams stengiamės suteikti geriausią aptarnavimą bei teikti kokybiškas finansines konsultacijas. Mūsų tikslas – užtikrinti, kad kasdienėje veikloje būtų laikomasi teisės aktų reikalavimų ir vieno iš pagrindinių bankininkystės principų – pažinti savo klientą.
 
Šiandien finansinės operacijos dažniausiai vykdomos kredito ir finansų įstaigose. Šioms įstaigoms keliami aukšti saugumo reikalavimai, todėl klientų duomenų tvarkymas yra apibrėžtas griežtomis taisyklėmis ir teisės aktais. Juose numatyta, kad bankas privalo turėti klientų ir su jais susijusių asmenų duomenis ir periodiškai juos atnaujinti.  

Rinkti duomenis apie Klientą banką įpareigoja LR Pinigų plovimo ir teroristų finansavimo prevencijos įstatymas ir poįstatyminiai teisės aktai. Siekdamas atitikti teisės aktų reikalavimus, taip pat Klientui palengvinti informacijos pateikimo procesą, bankas yra paruošęs standartizuotą klausimyną, kurį klientai gali užpildyti „Danske eBanke“. Nuo šiol norint pateikti (atnaujinti ar pakeisti) duomenis, nebūtina apsilankyti banko filiale.
Kas yra pinigų plovimas?
Duomenų pateikimas ir atnaujinimas
Atsisakymas pateikti duomenis ar suteikiama neteisinga informacija
Naudos gavėjas
Politikoje dalyvaujantys fiziniai asmenys
Tarptautinės sankcijos
Mokesčių mokėjimo atsakomybė užsienio šalyje ir teritorinės sankcijos
Naudingos nuorodos ir kita svarbi informacija
Turite klausimų?
Skambinkite 1636