Noriu matyti šį puslapį pirmą
www.danskebank.lt - DUK
Privati bankininkystė Kasdienės paslaugos DUK
Dažniausiai užduodami klausimai
Banko konsultantai patars bei atsakys į visus Jums iškilusius klausimus. Kreipkitės į artimiausią „Danske Bank“ klientų aptarnavimo padalinį, paskambinkite trumpuoju numeriu 1636 arba susisiekite internetu.

Debeto ir kredito kortelės

Kaip užblokuoti kortelę?
Kortelę visą parą galite užblokuoti šiais būdais:
  • Paskambinę „Danske Bank“ kontaktų centro trumpuoju numeriu 1636 (esant užsienyje telefonu +370 5 215 6666).
  • Paskambinę UAB „First Data Lietuva“ tarnybai telefonu (8 5) 233 1199.
  • „Danske eBanku“.
  • „Danske SMS banku“.
Blokavimas „Danske eBanku“
 
Prisijungę prie „Danske eBanko“, pasirinkite meniu punktą Mokėjimo kortelės / Mokėjimo kortelės blokavimas ir atlikite šiuos veiksmus:
  1. pasirinkite mokėjimo kortelę, kurią norite blokuoti;
  2. nurodykite blokavimo priežastį;
  3. įrašykite savo komentarą apie kortelės praradimo aplinkybes;
  4. paspauskite mygtuką „Blokuoti“;
  5. susipažinkite su blokavimo sąlygomis ir patvirtinkite parašu blokavimo operacijos vykdymą.
Blokavimas „Danske SMS banku“
 
Norėdami užblokuoti mokėjimo kortelę, siųskite šią užklausą:
 
SMS žinutė užklausa
XXXXX K Y NR B
XXXXX Jūsų (vartotojo) slaptažodis.
K Mokėjimo kortelės blokavimo funkcijos kodas.
Y Mokėjimo kortelės eilės numeris.
NR Mokėjimo kortelės numeris.
B Blokavimo komentaras: T - pavogta; L - pamesta.
Užklausos pavyzdys 12345 K 2
12345 K 2 4008600000000010 T
Atsakymo pavyzdys K: 2 saskaitos korteles: 4008600000000010;
K: 2 saskaitos kortele Nr. 4008600000000010 sekmingai uzblokuota.
 
Ką daryti pamiršus PIN kodą?
Jei užmiršote kortelės PIN kodą, kreipkitės į banką. Jums reikės užpildyti nustatytos formos prašymą pakeisti mokėjimo kortelę. Per 3 darbo dienas bankas Jums išduos kortelę su nauju PIN kodu. Už naujo PIN kodo suteikimą reikės sumokėti banko kortelių įkaniuose nustatytą mokestį.

Prašymą galite užpildyti atvykę į bet kurį banko klientų aptarnavimo padalinį arba jau užpildytą atnešti į banką.
Kaip pasikeisti PIN kodą?
Savo turimos mokėjimo kortelės PIN kodą nemokamai galite pasikeisti bet kuriame „Danske Bank“ bankomatų tinklo bankomate.

PIN kodo keitimo operacija nesudėtinga: tereikia bankomate pasirinkti funkciją „Keisti PIN kodą“ ir sekti bankomato rodomas užklausas. Naujas PIN kodas įsigalioja tuoj pat nuo jo pakeitimo momento.
Aš praradau kortelę (iš manęs ją pavogė, aš ją pamečiau). Ką daryti?
Nedelsdami užblokuokite mokėjimo kortelę, per 7 kalendorines dienas būtinai atvykite į banką ir pateikite rašytinį prašymą patvirtindami kortelės praradimo faktą.

Taip pat Jums reikės užpildyti nustatytos formos prašymą pakeisti kortelę. Prašymą galite užpildyti atvykę į bet kurį „Danske Bank“ klientų aptarnavimo padalinį, arba jau užpildytą atnešti į banką.
Sulaužiau kortelę (kortelė išsimagnetino). Ką daryti?
Atvykite į banką ir užpildykite prašymą pakeisti mokėjimo kortelę. Po 3 darbo dienų Jums bus išduota nauja kortelė.
Mano kortelė užstrigo bankomate. Ką daryti?
Jei kortelė užstrigo bankomate, būtinai ją užblokuokite ir kreipkitės į artimiausią „Danske Bank“ klientų aptarnavimo padalinį.
Mėnesio ataskaitoje pastebėjau netikslumų. Į ką kreiptis?
Pastebėję netikslumų, skambinkite „Danske Bank“ kontaktų centro trumpuoju numeriu 1636 arba atvykite į artimiausią „Danske Bank“ klientų aptarnavimo padalinį ir pateikite užklausą dėl netikslumų kortelės sąskaitoje.

Laikas, per kurį bus išaiškinti netikslumai, priklauso nuo Jūsų kortelės tipo ir nuo to, kur buvo atlikta operacija, – Lietuvoje ar užsienyje. Jeigu netikslumai kortelės sąskaitoje nepasitvirtina, už klausimo nagrinėjimą taikomi banko nustatyti mokesčiai.
Kokią didžiausią grynųjų pinigų sumą galiu išimti iš kortelės sąskaitos?
Saugumo sumetimais ribojama grynųjų pinigų išėmimo suma bei kiekis per 24 valandas. Didžiausią leidžiamą operacijų skaičių ir sumas rasite konkrečios kortelės įkainiuose.

Naudojantis bankomatais gali tekti norimą sumą išsiimti per kelis kartus. Tai priklauso nuo atskirų bankų nustatytų limitų grynųjų pinigų išėmimui bankomatuose.
Kaip sužinoti kortelės sąskaitos likutį?
Bet kuriuo metu savo kortelės sąskaitos likutį galite sužinoti naudodamiesi: Siųsdami SMS žinutę į Danske SMS banką trumpuoju numeriu 1636, surinkite:

 
XXXXX
(galiojantis slaptažodis)
Tarpas B
(komandos raidinis kodas)
Tarpas Y
(kortelės eilės numeris)
 
Kokiomis mokėjimo kortelėmis galiu atsiskaityti interneto parduotuvėse?
Įdiegęs tarptautinę saugių atsiskaitymų internetu programą, „Danske Bank“ atsiskaityti elektroninėse parduotuvėse leidžia visomis – tiek debeto, tiek kredito kortelėmis. 

Elektroninių parduotuvių administratoriai patys gali riboti atsiskaitymus tam tikrų tipų debeto kortelėmis, tačiau „Danske Bank“ techniškai yra užtikrinęs galimybę internetu mokėti visų tipų mokėjimo kortelėmis, turinčiomis antroje jos pusėje nurodytą CVV kodą. 

Jei turite Maestro kortelę, kuri yra išduota anksčiau nei 2010 m. lapkričio mėn., savo mokėjimo kortelę į tinkamą atsiskaitymams internetu galite pasikeisti bet kuriame „Danske Bank“ klientų aptarnavimo padalinyje nemokamai.
Atsiskaitant internete mane nukreipia į „Danske Bank“ langą ir prašo suvesti papildomą saugos kodą. Kas tai ir kaip jį galiu sužinoti?
MasterCard® SecureCode™ ar Verified by Visa ženklu pažymėtose interneto parduotuvėse prieš atsiskaitant už prekes ar paslaugas, Jūsų bus paprašyta suvesti tik Jums žinomą kortelės saugos kodą. Šis tarptautinis saugumo įrankis apsaugo Jūsų kortelę nuo neteisėto panaudojimo. 

Pirmą kartą atsiskaitydami tokio tipo parduotuvėje, Jūsų bus prašoma pasikeisti Jums suteiktą pirminį saugos kodą apie kurį buvote informuotas banko pranešimu. Jei kodą pamiršote, jį galite sužinoti prisijungę prie Danke eBanko. Čia pat galite ir atkurti susikurtą saugos kodą į pirminį. Tereikia „Danske eBanke“ pasirinkti meniu punktą „Mokėjimo kortelės“ –> „Saugos kodo atstatymas“ ir atlikti pageidaujamus veiksmus. Sužinoti ar atkurti saugos kodą galite ir susisiekę su „Danske Bank“ telefonu 1636 arba bet kuriame klientų aptarnavimo padalinyje.
Mano kortelėje nurodytas jos galiojimo pabaigos mėnuo. Kurią šio mėnesio dieną kortelė baigs galioti?
Mokėjimo kortelė galioja iki joje nurodytų metų nurodyto mėnesio paskutinės dienos. Iki šios datos likus dviem savaitėms, mes atnaujiname kortelę. Todėl, pasibaigus kortelės galiojimui, Jums tereikia atvykti į banką pasiimti atnaujintos kortelės.

Jei nenorite, kad Jūsų kortelė būtų atnaujinta, maloniai prašome pranešti mums apie tai likus mėnesiui iki jos galiojimo pabaigos.

Paskolos ir lizingas

Ar galiu išsipirkti turtą anksčiau numatyto termino?
Taip, galima. Šiuo atveju Jums reikės sumokėti likusią nesumokėtą finansuojamą sumą (neišpirktą turto dalį), padengti papildomas išlaidas, susidariusias dėl sutarties nutraukimo, bei kitas susijusias mokėtinas sumas, numatytas sutartyje.
Norėdami išpirkti turtą anksčiau laiko, praneškite tai mums faksu (8 5) 2155 901 arba el. užklausa ne vėliau kaip prieš 30 dienų ir banko darbuotojai Jums atsiųs išankstinę sąskaitą apmokėjimui su tiksliomis neišpirkto turto bei kompensacijos sumomis.
Jei išsipirkdami turtą anksčiau laiko iš karto pasirašysite naują lizingo sutartį, kompensacija už anksčiau laiko išperkamą turtą gali būti derinama.
 
Noriu nutraukti veiklos nuomos sutartį anksčiau laiko. Ar taikysite sutartyje numatytas baudas, jei vietoj esamo turto išsinuomosiu pas jus kitą?
Taip. Bauda gali būti netaikoma tik tuo atveju, jei surasite pirkėją, kuris nuomojamą turtą sutiks nupirkti iš mūsų už jo likutinę kainą sutarties nutraukimo momentu. Likutinę turto kainą Jūsų prašymu pateiks atsakingi banko darbuotojai.
Turiu finansinių sunkumų. Ar būtų galima atidėti lizingo įmokos mokėjimą?
Susisiekite su Jus kuruojančiu vadybininku ir parašykite prašymą dėl lizingo sumos mokėjimo atidėjimo. Jūsų prašymas bus svarstomas. Kadangi šiuo atveju perskaičiuojamas įmokų mokėjimo grafikas bei palūkanos, taikomas mokėjimų grafiko pakeitimo mokestis.
Turiu pasirašytą finansinio lizingo sutartį su „Danske Bank“, tačiau turtas dar neišpirktas. Ar galiu lizinguojamą turtą parduoti arba perleisti lizingo sutartį trečiajam asmeniui?
Pirmu atveju, turtą išsiperkate anksčiau laiko ir parduodate jį pirkėjui vienu metu. Šiuo atveju dalį neišpirktos turto kainos arba visą sumą pirkėjas sumoka „Danske Bank“. Jūs padengiate tik susidarantį skirtumą ir turto išpirkimo anksčiau laiko kompensaciją.
Norėdami išpirkti turtą anksčiau laiko, praneškite tai faksu (8 5) 2155 901 arba el. užklausa ne vėliau kaip prieš 30 dienų ir banko darbuotojai Jums atsiųs išankstinę sąskaitą apmokėjimui su tiksliomis neišpirkto turto bei kompensacijos sumomis.
Antru atveju, turto pirkėjas perima lizingo sutartyje numatytus įsipareigojimus ir teises. Šiuo atveju turto pirkėjas turi atitikti lizingo gavėjui keliamus reikalavimus. Perleidžiant lizingo įsipareigojimus ir teises, mokamas sutarties perleidimo mokestis.
 
Ar galiu sumokėti įmokas už kelis mėnesius į priekį?
Taip, galima. Apie savo ketinimus praneškite mums faksu (8 5) 2155 901 arba el. užklausa ne vėliau kaip prieš 30 dienų ir banko darbuotojai Jums paruoš pakeistą mokėjimų grafiką. Šiuo atveju taikomas grafiko pakeitimo mokestis – 1 % anksčiau laiko dengiamos sumos, bet ne mažiau kaip 86,89 €.
Ką reikės daryti pasibaigus lizingo sutarčiai?
Pasibaigus lizingo mokėjimams, Jūs įgaunate nuosavybės teisę į lizinguojamą turtą finansinio lizingo atveju. Lizinguojamo turto nuosavybės perdavimas įforminamas pabaigos aktu.
Ar galėčiau kaip fizinis asmuo lizingo būdu įsigyti būstą?
Šiuo metu fiziniams asmenims būstą lizingo būdu įsigyti yra nenaudinga, kadangi tokiu atveju Jūs turėtumėte kompensuoti „Danske Bank“ valstybei mokamą kasmetinį nekilnojamojo turto mokestį.
Fiziniams asmenims, norintiems įsigyti būstą, „Danske Bank“ gali pasiūlyti būsto kreditą.
 
Kokiu draudimo ir kokiomis sąlygomis reikia drausti transporto priemonę, perkamą lizingo būdu?
Lizingo būdu perkamas automobilis turi būti apdraustas Kasko draudimu. Draudimo suma turi būti ne mažesnė, nei finansuojama suma, draudžiamos turi būti visos rizikos: vagystės, avarijos, trečiųjų asmenų/vandalizmo, gamtinių/stichijos jėgų, gaisro. Draudimo polisas sudaromas „Danske Bank“ naudai.
Automobilį galite drausti bankui priimtinoje turto draudimo bendrovėje.
„Danske Bank“ partneris UADBB „BALTO LINK“ gali pateikti ir padėti išsirinkti geriausią draudimo pasiūlymą.
 
Kodėl turėčiau pradėti naudotis „Danske eBanku“?
Naudodamiesi „Danske eBanku“ galite sužinoti visą aktualią informaciją apie savo pensijų kaupimo sutartį:
  • Matysite, kiek jau esate sukaupęs pensijai. Taip pat, naudodamiesi „Danske eBanku“, kiekvieną dieną galėsite stebėti sukauptų lėšų pokyčius.
  • Turėsite galimybę matyti per visą laikotarpį pensijai kaupti sumokėtų įmokų sumą ir informaciją apie pensijų kaupimo bendrovei sumokėtus mokesčius.
  • Būsite informuotas. Anksčiau nei paštu elektroniniu būdu gausite savo kaupiamos pensijos metinį pranešimą.
 
Turite klausimų?
Skambinkite 1636